2013年2月13日水曜日

sketchabilities Design Team !!



今日は、嬉しいお知らせを1つ。


この度、海外サイトのsketchabilitiesのDTをさせて頂く事になりました。



 
Jacqui Hunt- AUSTRAILIA
Marit Calles- SWEDEN
Meishia Liu- U.S.A
Miranda Wedekind-THE NETHERLANDS
Palina Sakharuk- BELARUS
 
 
 
日本の方もいらっしゃる!!とても心強いです(^^)
 
実はDTの連絡があって以降、英文のメールに苦戦しています。。。
頑張らなくてわっ(>_<)
 

とても可愛くて作りやすいスケッチのsketchabilities。
みなさんのご参加、お待ちしています。
 


 
 

 

11 件のコメント:

  1. Congratulations! Love you style and it will be a great compliment to the rest of the team. Stopping by to say hello to a fellow team member, and can't wait to see what you create with Karan's sketches!

    返信削除
    返信
    1. Thank you for your message!
      It is thanks to warm your comment.

      削除
  2. This is so cool! I am happy to be in this awesome team with you!

    best wishes,
    Birgit

    返信削除
    返信
    1. I am the happiest I also familiar with you and your team.
      Your work is fun!

      削除
  3. Congratulations!
    I am very happy to be part of this team with you.
    hugs
    Naiara

    返信削除
    返信
    1. Thank you for your comment.
      I'm happy to put this team the best!

      削除
  4. Congratulations! Its nice to meet you. Can't wait to see what you come up with.

    返信削除
    返信
    1. Thank you for your comment.
      I'm looking forward to see the work of all of you too!

      削除
  5. かなめさんはじめまして!!
    この度SketchabilitiesのDTをご一緒させていただくことになりました、ぶぅと申します☆

    かなめさんの作品、POPでかわいらしくて・・・
    とってもステキですね!!
    そしてヘッダーのお写真もとってもステキ☆
    ファンになっちゃいそうです♪♪

    かなめさんとの今回のご縁、とってもうれしいです!!
    これからよろしくおねがいいたします☆

    返信削除
    返信
    1. ぶぅさん
      初めまして!!
      コメントありがとうざいました(^O^)
      私、初めてのDTなんです。不安~
      あの英語地獄(笑)大丈夫か?私。。。
      私もこのご縁を大切にしたいです。
      よろしくお願いします!

      削除
  6. こんにちは。ブログにコメントありがとうございました。
    先日やっとブロガーに登録できたので書くことができました。
    (今まで情けないことに、やり方がわからなかったんです。。。)
    ステキな作品がいっぱいのブログですね♪
    これからSketchabilitiesでご一緒できることを嬉しく思います。
    どうぞよろしくお願いしま〜す♡

    返信削除